AdiLa & AzHaR SelamAnyA..!!

My photo
TaiPinG, PeRaK, Malaysia
Kerja aku Hari2 Buat Account.. jemu jugak.. kalaula dpt buat bnda lain kan best..huhuhu.. Dpt Wat Side IncomE apa2 pun best gak..;) Bestnyer idup nie!!

Sunday, December 6, 2009

MaCam2...

Dah 9 bln n 6 ari aku kwen..:) jap jew masa nie berlalu..
Pas kwen ritu Alhamdulillah bru stabil kit skang..suma bnda yng perlu settle dah pun settle.. Peknen??? aku lum peknen g.:( mm.. frust mmg frust tp lam ati ttp ckp lum rezeki.. btoi la kot lum msanya lgi agak nya.. ntah bila aku pun lum tau..
Apapun aku wish congrats wat Shah Iza..hehehe..akhirnya penantian dia Berjaya.. dia kta dah peknen 6 weeks.. sioknyer dia.. n at the same time dia dpt tukar p Jb..dpt la dok dekat ngn hubby dia time peknen..alhamdulillah.. tu org kta rezeki.. 2 rezeki skaligus..:)
Apapun aku n hubby ttp tgu msa tue.. if ¾ taun pun lum rezeki kami, aku xley watpa..tu kuasa Tuhan.. Spa yg xnk ada ank sendiri kan.. sure la nk.. Org just tau ckp tp dorg x rsa sbnrnya..:) Tuhan jer yg tau apa aku rsa.. biarlahhhh……….

Lagi 4 ari Rose akan jdik bini org..eheheh.. akhirnya nk kwen gak budak kecik nie.. xsgka kan jdoh Rose akhirnya ngn Ayie..( ha xmo sgt dulu)hehehe..tu org ckp jgn bnci org t msti syg..kan Rose..:) apapun aku doakan Rose+Ayie berbahagia ke akhir hayat. Dpt bb yg cumey2.. (mna tau kot pas hg peknen t aku lak peknen.keh3..)
Tema Rose silver pepel.. so bju yg berkaler silver tue aku otw lagi jait manik+labuci.. susah kit kali nie..sal bju tue kain lembut sesgt lew..tersgt la susah nk jait.. tp aku hentam ja.. jnji nmpk corak kit.. xlew kosong sgt kan.. tdg pun dah ada 2 choice.. xtau g nk pke mna satu.. jumaat nie insyaAllah la aku apply hlfday tuk teman kn rose akad nikah..eheheh..leh la aku kaco dia t.. ( tp bergntung pd tina lim la..kalu dia bsing aku nk cti x jdla teman kan rose..uhuhuhu)… k la nk smbg wat keja.. n nk terkucil nie..hik3.. da………

No comments:

Post a Comment