AdiLa & AzHaR SelamAnyA..!!

My photo
TaiPinG, PeRaK, Malaysia
Kerja aku Hari2 Buat Account.. jemu jugak.. kalaula dpt buat bnda lain kan best..huhuhu.. Dpt Wat Side IncomE apa2 pun best gak..;) Bestnyer idup nie!!

Wednesday, December 2, 2009

hAri Ke-3...

Hari ni dah masuk ari ke 3.. So smlm aku berjaya la berdiet..just mkn roti jew seharian..huhuhu.. hari nie aku kena makn nasi tp lam stu senduk jer.. mmg itu azam aku la.. mkn nasi selang sehari but lam kuantiti yg ciput.. arap aku ley bertahan sampai berat aku trun ke 58kg..insyaAllah..:) Ha tdik aku terbca blog fairus syatilla.. dia pun lam prog 30 ari tnpa nasi..huhuhu..dasat tue.. aku x ley kalu ari2 x mkn nasik..just skang try selang2 jew.. moga2 berjaya la aku hendaknyer.. mlm2 aku wat sit up.. kmrin aku wat 20x.. tp semalam Berjaya 30x.. tu pun hasil pksaan hubby aku.. ciap tulun kira lg.. ahahaha..lwak tol.. dia lak mls nk wat.. so aku sorg jew la berusaha nie..huh x adil!!eheheh..
Cita sal berat nie… malu gla aku kat kak ipar aku yg sulung tue.. anak 3 tue.. sma tgi aku jew.. berat dia 55kg jew…huk3 aku nk cam dier.. tp dier diet x mkn nsi lgsung..gla tue.. x sgup aku..huhuhu.. apapun aku ttp motivate diri aku tuk berusaha..
mmm… just xtau cmna nk elak mkn byk lik umah usben mgu dpn..sal mak mntua aku pun lik gak..sure byk dia msk. n “pokpek” kit kalu aku x mo mkn..uhuhuhuhu..
apapun aku akan berusaha..chaiyok!!

No comments:

Post a Comment