AdiLa & AzHaR SelamAnyA..!!

My photo
TaiPinG, PeRaK, Malaysia
Kerja aku Hari2 Buat Account.. jemu jugak.. kalaula dpt buat bnda lain kan best..huhuhu.. Dpt Wat Side IncomE apa2 pun best gak..;) Bestnyer idup nie!!

Wednesday, November 11, 2009

mmmmm...hehehehe

Peknen!! Dah hamper 9 bulan kawen…Sure la aku n usben nk bb.. saper la x nak ank oiiii… tp lum rezeki la.. Mmg aku ley bersabar. Tp mulut org nie salu ja perli2.tnya xpa lg.. perli yg x than sgt tlinga aku nieh..Usben salu ckp jgn dgr apa org kta, dah lum rezeki nak wat cmna.. Org lain 3,4 taun kwen xda ank. Cewah ayat usben aku nie power siot. Tp kdg2 dia pun cam ckp gak umo dah tua, t xdan merasa wit ank2 tulun..hik3..
Haaa kwn aku si iza tue salu share ngan aku kat chating..hehe..sama2 lum da rezeki.Beza kita org just 2 bulan jer..aku kwen 1/3 dia lak 1/5..dia bg jwpan tuk aku jwb bila org sik tnya bila nk ada bb ,”dah order tp lum sampe g”…hik3..(bgus iza) semangat kawan aku nie..tp kdg2 dia sedey gak. kan iza..??? Apapun aku berdoa semoga aku n iza dpat rezeki tue satu ari nt..insyaAllah..amin… Chaiyok2!!

No comments:

Post a Comment